قدم دوم در باز‌نگری دستگاه لیزر رقبا : مشاهده و بررسی سایت رقبا

زمانی‌که لیستی از رقبای اصلی خویش تهیه و تنظیم کردید , تارنما آنها‌را زمینه ارزیابی و نظارت قرار دهید . برای تحلیل دستگاه لیزر رقبا می بایست بدانید که :

آیا ظواهر سایت‌شان به خیر و خوبی طراحی شده است؟
حجم محتوای جان دار در سایت‌شان چقدر است؟
کیفیت مطالب وبسایت را چه‌گونه تحلیل می‌کنید؟
از آدرس دهی پویا سود می‌نمایند یا خیر؟

با این کار می‌فهمید که حریف شما در فضای وب چقدر حرفه‌ای کار می نماید و تا چه مقدار محتوای وب سایت خویش را مناسب با ذوق وسلیقه موتورهای کاوش ساخته است .
گام سوم در چک دستگاه لیزر رقبا : بررسی عبارات دارای اهمیت

عبارات دارای اهمیت همواره مهم‌ترین فاکتور برای توفیق در دستگاه لیزر به شمار آمده‌اند . به همین دلیل در صورتی رقبای شما کلمات حیاتی قابل قبولی به فعالیت برده باشند جايگاه بهتری در نتایج جستجو خواهند داشت . گه گاه در ارزیابی رقبا در یافتن عبارات دارای اهمیت آن‌ها به ایراد بر می خوریم , دراین‌صورت با دقت به محتوای سایت‌شان بررسی نمائید که آیا آنها لغات اساسی شما‌را بکار برده‌اند یا این که خیر؟

همچنین با استفاده از دستگاه برش لیزر می توانید بررسی نمایید که چه کلماتی در دستگاه لیزر تارنما قضیه نظرتان تاثیر زیادی دارا هستند . در حین این استدلال ها دستگاه لیزر شما کلماتی خواهید یافت که از ذهنیت شما مخفی بوده‌اند و می توانید در دستگاه لیزر خوب تر سایت‌تان از آنان استعمال نمایید .

همینطور می توانید در ادامه‌ی بازنگری دستگاه لیزر رقبا تراکم لغات دارای اهمیت در محتوای وبسایت حریف را نظارت نمایید . ابزاری نظیر Keyword Density Cloud دراین باره دستگاه لیزر به شما یاری خواهد کرد . دستگاه لیزر همینطور محل قرارگیری این لغات را موضوع اعتنا قرار دهید که آیا در محتوا , تگ‌های متا , عناوین ورقه , تگ تصاویر یا نشانی صفجات قرار دارا‌هستند یا خیر؟